hatarhatar!

Mitt hjärta är krossat i 2 bitar. Men du kommer alltid ha den andra biten av mitt hjärta! Så säg mig, Hur ska jag kunna leva med ett half hjärta? Så den här gången kan inte tiden läka mitt hjärta. Ingen kan läka något som inte finns kvar längre..
Även om jag lär mig leva med ett halv hjärta, vad ska jag göra med alla minnen?
Allt jag gör påmins om dig. Saker som vi gjorde. Jag försöker förtränga allt,
allt som har med dig att göra. Kan det inte bara försvinna?
Nu är det första gången jag gråter sen du sa hejdå.
Finns så mycket jag vill säga, men finner inga ord.


Kommentarer
Postat av: Sandra

glöm han, du är värd någon så mycket bättre! Ey din idiot? jag hatar att gå med dig? Alla killar tittar på dig! Du kan fan få vem du vill ha! så glöm han, han är inget att ha...

2009-07-15 @ 13:03:19
Postat av: Bosse87

Jag kan försäkra dig att den här texten är helhjärtad. Men för säkerhets skull gå och ta ett ultraljud.

2009-07-22 @ 00:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0