ärlig

Vill ni veta en sak som har stört mig ett tag, men inte riktigt sagt det.
Så nu tycker jag det är dax.
Folk tar mig som söt oskyldig liten flicka, inte bara killar även tjejer.
Jag är mer än "bara söt" eller jag vill vara mer än "bara söt".
Visst det är kul att folk tycker jag är söt.
Varje gång någon säger att jag är söt så frågar jag varför?
För man kan vara söt på två sätt "söt personlighet" eller "söt på utsidan".
Så svarar dom flesta för du har fina ögon och ett fint leende.
Men jag vill folk ska se mig som den jag är inte för hur jag ser ut.
Men jag uppskattar verkligen att folk säger det för det stärker så klart mitt självförtrodde.
Så fort det händer mig något så finns det alltid någon som tar över mitt problem,
ser typ till att det inte finns kvar.
Jag uppskattar verkligen det men ge mig en chans att klara av mina problem.
säger inte att ni ska sluta hjälpa mig.
Hjälp mig med att stöta mig..
Jag vet att jag inte borde klaga, finns folk som har det värre än mig.
Jag vet!
När ni läser det här kommer ni säkert tänka IDIOT eller något annat.
Men jag måste väl säga vad jag känner.
Kanske mitt fel att folk ser mig så..


Kommentarer
Postat av: Pippi :D

Älskling, du är söt! Men du är oxå helt underbar, en asbra vän, vacker, rolig, charmig! Finns massa! Älskar dig <3

2009-11-22 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0