Helgens roligheter

Segt bloggande. Inte haft något internet...

I fredags så var jag på techno fest på mango med Fredrik och några fler:)
Lite spänande. Jag blev full och börja DANSA!:O hehe!
Men efter tag så kom Janina.
När stället stängde så drog jag o Janina till något Snobbställe. Skämtar inte om det bara var snobbar.
Sen vid fem så tog vi en taxi till årsta torg där vi träffa Fredrik och Linus.
Jag kom hem vid 10. Gissa om jag var trött:p?





I Lördags, så sov jag så klart till 16.00. fyfan! Åt och sånt. Vid 21.00 så träffa jag Elle ett tag.
Efter Elle så träffa jag Jessica i centrum, köpte choklad och gick hem till henne. Satt och snacka i timmar. Kom hem vid 04.30... Mysigt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0