Okt. 28, 2009

Vet att jag är rätt dålig på att skriva i bloggen just nu. Men ska nog börja sköta min stackars lilla blogg :)
Mamma är utomlands med sin pöjk. Minns inte riktigt vart dom åkte då men dom kommer hem den 2 nov.
Jag och min lillebror tar hand om mina andra små syskon.
Vi gick och hämta dom i Hammarbyskolan 15.30.
Dom var riktigt duktiga idag:)
Dom städa sitt rum och skrubba några låder för lite godis.

Jag fick ett ryck så jag börja städa köket, halen och vardagsrummet medas jag laga mat.
Blev Kyckling och ris, blev rätt bra för att vara jag. Suger på att laga mat.
Men dom åt upp allt:D yäääy hehe okeej, helt ärligt
Ni vet väl att man kan köpa ris i påse som man lägger ner i kokande vatten och sen så finns det färdig kyckling som ska vara inne i 60 min i ugnen. As bra;)
Klippte Zeldas päls idag. sötnosen behövde det... hehe
Plus på allt så hann jag plugga lite

Jag känner mig som en hemmafru! Ursh fyfy!! inte okeej.
haha
ha det så bra så hörs vi snart
"blinkblink"

Kommentarer
Postat av: shanne

sv; tack detsamma sötnos:)

2009-10-28 @ 11:33:26
URL: http://sdj.blogg.se/
Postat av: DIAMANT

=) hur är det annors, hemmafrun?:D

2009-10-28 @ 15:46:11
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Postat av: Simon

Duktigt du är :D

2009-10-29 @ 02:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0