Arracsbollar

Idag kom jag lite sent till skolan xD inte ovanligt.
Men jag hann med rätt mycket.
Jag bakade frukostbröd (frallor)
Havregott (limpor med havre)
och arraksbollar.
Hahaha! kom ihåg första gången jag gjorde arraks blev fett chockad!
Arracs är gjord av "brödsmullor och massa annat som blivit över" och arraks smak.
Så man måste smaka så det blir bra, fyfan! Man mår nästan illa.




Lite skoj är det ju att göra det, iallfall när man är två;)

På slutet så brände jag båda händerna på ett stick (typ som en vagn man stopar in i ugnen)
JÄVLAR vad ont det gjorde!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dem där är de godaste ju haha :D

2009-09-14 @ 23:09:48
Postat av: Simon

glömde skriva namn :P ^

2009-09-14 @ 23:10:53
Postat av: Ina

Jaa det är dom, om man inte äter för mycket av dom xD

klantig du är simon;)

2009-09-14 @ 23:16:46
URL: http://Inay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0