Mitt liv!

Mitt liv har verkligen förändras under bara en månad eller två.
Jag skulle aldrig köpa så här mycket saker, skulle hellre gått ut och festat för pengarna.
Jag har aldrig pluggat så här mycket, har alltid valt att vara ute med kompisar istället.
Vid det här laget så hade jag haft en ny pojkvän, men det har jag inte..
Jag tänker mer på min framtid, nu känns det som jag kan få en "bra" framtid.
Har fått så mycket bättre självförtrodde. Vågar vara den jag är.

Alla mina sår förutom ett har läkt, all min ilska har släppt.
Jag är redo att förlåta människor jag en gång har hatat.

Så mitt nästa steg är väl att börja lita på människor igen.
Jag är stolt över mig själv,
det är väl det som är det viktigaste?

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Ja de är verkligen de viktigaste!

Det underlättar för än själv så mycke att vara stolt över sig själv! Man mår mycke mycke bättre o tar dagen på ett lätare o mer varsamt sätt!

Glad för din skull! Du är duktig som orkar!

Fortsätt så här så kommer du få en toppen framtid!

Lyckokramar!<3

2009-09-30 @ 15:58:02
Postat av: ina

Tack gubben:D Känns bra att du också är glad över mig:) Det ger en kick att man inte vill ge upp, om du förstår vad jag menar:D. Hoppas det går bra för dig med. kram

2009-09-30 @ 17:43:34
URL: http://inay.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tror på deig och det har jag alltid gjort. Ja sa till dig att allt tar sin tid. Och jag är GLAD över att du mår bätte nu och de syns faktist om ja får säga mitt ifrån min sida. Jag älskar dig Ina

2009-09-30 @ 22:12:05
URL: http://beeutiiiful.blogg.se/
Postat av: Niklas Eriksson

Vad roligt att höra!

Tycker om att f¨människor att må bra o du förtjänar att må bra! Jag blir glad av att de går bra för dig vilket leder till en "kick" för mig att vilja ha de likadant^^

De kommer nog att gå bra för mig någon dag ska du se :)

KRAM<3

2009-10-02 @ 18:42:25
Postat av: Beatricee

Hejsan, lust att komma på heta innestället "Pilot Stockholm" på hötorget nu på fredag? Hör av dig till mig, så skriver jag upp dig + dina tjejpolare. Ha det bra. Kram

2009-10-07 @ 21:24:56
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0