En underbar vän skrev

"Vet du gumman.. ibland har du gjort saker som fått mig tänka: varför är jag vän med denna person?.. sen gör du saker som får mig tänka: fan va lycklig jag är som har dig som vän.
Tror inte på att man behöver hundra vänner för vara glad.. tror mer man behöver "riktiga" vänner som finns där och stöttar.. så är du.. någon som finns där för mig när ja behöver de.. du kommer om ja mår dåligt de är bra det är vänskap.
Jag tror vi för ofta super bort alla problem jag tror att vi tar våra liv ganska mkt för givet men ja tror att personer som du gör livet värt.. någon som gör en glad när de känns som ens värld går under. Du är en bra vän en bra människa och ja är överlycklig att kunna säga att ja känner dig och är din vän.. för om jag inte hade dig om jag inte hade J..va skulle ja göra då? utan mina favvo tjejer.. gör så ont i mig på fyllan när du blir lessen för du visar aldrig sånt.. du bara ler och ser glad ut och det är så ja vill att du ska vara även fast ja vet att du inte alltid är glad och lycklig.. vill att du ska veta.. eller du vet redan men säger igen.. finns här i vått och torrt för dig alltid! Kommer inte lämna din sida så länge du lovar att inte lämna min.. Älskar dig gums!"

Hitta en till som min kära vän skrev när vi bråkade. Minns inte om jag svara:) men jag älskar dig med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0