Kommer tilbaka

Mitt bloggande är  ju lite segt.
Så går det väl om man sover hos pojkvännen;)
Men jag ska lägga upp bilder som jag fick i julklapp och bilder på hur rummet blir när jag väl kommer hem.
Men jag lovar att börja skärpa mig efter nyår!
Då är bloggen igång:)

Mitt liv har blivit bättre, känner mig bättre som människa.
Jag har ett jobb där jag börjar trivas. Har en sjukt underbar pojkvän.
Börjar få tillbaka visa av mina kompisar som verkligen betyder något.
Så har jag ju vännerna som har stannat kvar i alla väder.
Mina små syskon växer och blir bara vackrare och vackrare!
Vad finns det mer att säga förutom att man har en av världens bästaste mamma!

hahahaha

Kommentarer
Postat av: malin

och sen har du världens bästa Gullstrand ;)

2010-12-29 @ 14:46:42
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0