Kärlek

 

Fredrik Andersson.

Det är stor skillnad på känslorna innan man har lärt känna en person och efteråt.
Jag hade någon tidgare och trodde det var kärlek, någon som bara var vacker att man ville bara följa efter honom bara för att kunna fortsätta att titta. Den sortens kärlek betydde inte särskilt mycket. Det var som när en del av mina vänner sa att de älskade en filmstjärna eller popstjärna. det är inte heller riktig kärlek.

Men du kom in i mitt liv, under den tiden öppnade sig en helt ny värld inom mig, en värld där jag kan leva, där jag kan älska någon.

Så jag älskar dig!

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

åhh va fint :)

2010-12-05 @ 09:50:03
URL: http://finallyfound.blogg.se/
Postat av: Fredrik Andersson

<3

2010-12-05 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0