En tanke

Asså jag har tänkt på en sak, jag kan tänka hahaha.
Men aa. Vi tjejer klagar på hur dåliga killar är, hur dumma i huvudet dom är.
Iallfall mina kompisar och jag.
Men det är väl för vi någon gång blivit sårad.
Så jag tänkte är det vi som är rädda för att bli sårad igen?
Darför vi klagar på hur dom är för att inte släppa in dom.  Ger oss en bortförklaring.
Jag har ingen aning.

Det är ju inte bara killar som är dumma ihuvudet, även tjejer.
Om jag ska vara ärlig, så har jag lättare att förlåta tjejer än killar. Väldigt fel av mig, jag vet, så darför så ska jag få bort den där shiten...! För det är inte okej. Vi tjejer vill ha jämnställdhet, just darför tycker jag att man ska behandla alla lika. så det är mitt mål, inte långt ifrån.

Men hoppas ingen tar illa upp, för det är inte menningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0