Maj 15, 2010

jag är inte världens bästa bloggare, men jag har en. Så jag kan skriva när jag vill och känner för det utan att få dåligtsamvete. Har inte 1000 besökare, vilket jag är glad för. För här kan jag skriva allt jag känner. Ändå för det mesta bara mina vänner som kollar inte. Men det är även folk som man har varit kompisar med som kollar in lite då och då (tror jag). Jag hoppas det, för även om man inte är vänner så betyder det inte att man inte saknar den andra. ¨Jag har bråkat med flera stycken genom åren. Det är tråkigt men det är väl bäst så. Säger en sak till om det här. Jag hatar dom inte, så jag hoppas att dom lever ett bra liv och är lyckliga.
Iallfall solen skinner och det är typ 20 grader ute. Så det är skönt att man får låna en bärbar dator och sitta ute på balkongen. För jag har massor av läxor.. Men jag kommer hinna bli klar i tid.
så kände jag för att skriva i bloggen. så nu skriver jag ett oviktigt inlägg:) hahaha  
nu jag nog inte mer att skriva så jag ska väl forsätta plugga:) ha det så gött
Som ni ser så jag har gjort om bloggen, inte det bästa men men jag är ju en ny börjare på att göra om bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0