Helgens festligheter

På fredagen så åkte jag och shoppa lite med Fia. Hitta lite underkläder och ett par leggins. Sedan så  kom älsklingen och hämta oss. Han laga mat åt mig och syskona och hjälpte mig att vara barnvakt åt dom. Fett gullig<3


På lördagen så sov jag för mycket asså! Mådde fan inte alls bra. Men på kvällen så piggnade jag till lite.
Jag o älskligen åt på pizzan, han åt en pizza med bea och jag åt en pirog, as gott.
Efter det så blev det bio, Due date!

(Helt klart värd att se.
Om ni gillade baksmällan så blir ni inte besviken på den här filmen.
Man skrattar nästan hela filmen. SE DEN!)

Efter filmen så åkte vi en bit utanför Värmdö. Jag fick se en syn jag sent kommer glömma. En av det finaste jag har sett i mitt liv. Himlen blev upp lysst av bara stjärnor. Aldrig sett så mycket stjörnor i hela mitt liv! Svårt att förklara men det var en underbar känsla!

Söndagen
Så åkte vi till Nacka forum och kollade runt!:)
Åkte hem till han, Han skulle lära mig att köra bil
MEN JAG VÅGADE INTE KÖRA!!!!!!
haha

Den här helgen har varit riktigt chill bara för att jag inte alls mått så jävla bra och har inte orkat göra något. Tyvärr men har varit sjuk skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0