orka

Man är ju galet trött när man kommer hem. Vill bara gömma mig och aldrig komma fram.
Mixen är nice, men tugnt. Det är mer saker som gör att man inte trivs men det spela ingen roll. Går ju ditt för pengar. Längtar till helgen, då ska jag bara ligga och gosa i sängen, gå på bio och vara barnvakt. Inget krävande!

Fast det enda som kommer kännas jobbigt är att man inte hinner göra så mycket på vardagarna, då vill man gärna göra 100 saker på helgerna. Så det känns bättre med en ny arbetsvecka!
Man får ta dagarna som dom kommer, ibland så orkar man mer än andra dagar.
Vad ska man annars göra?!?

Min älskade mamma fyllde 45 år igår. Så vi hade ett litet kalas. Hoppas hon blev glad för det hon fick:)



hmm nu är det fan dax att gå mot bussen och försöka överleva en ny dag!
Önska mig lycka till..

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas du gillar det jag gjorde :)

Du vet, du kan alltid säga till ifall du vill att jag ska ändra igen :) Kramis på dig gumman

2010-11-04 @ 14:45:03
URL: http://finallyfound.blogg.se/
Postat av: malin

haha oj sorry. Ibland är man blind :P jag tyckte jag kolla på den och såg att allt var bra. Kollade väl antagligen för mycket :P Men jag ändrar det så fort jag har kopplat in datorn, håller ju på fixa rummet nu... hoppas du kan hålla ut tillsdess. Men som sagt, jag fixar det så fort ja kan :) hihi



Va kul att du blev nöjd! Det är bara roligt att man kan hjälpa. Väldigt bra tidsfördriv :P Åter igen, säg till om du behöver hjälp med något mer, så kanske ja kan fixa det :)



Puss

2010-11-04 @ 22:37:51
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0