Fitt Fredag

Är på as dåligt humör, jävla shit fredag!
Allt har bara gått åt helvetet!

Ont i benet, en jävla kittel ramla på benet igår, glad att den inte hamna på fotten.
Försökte att rädda den men nej sånt ska man inte göra. 90 kg mandelmassa låg i den. Som tur så ramla inget ut.
Men fått små blåmärken på benet! haha

Men idag var det vi prata om.
Börja med att jag kör en spå grej på morgonen där det står
"Du måste kunna förlåta. Det kunde har varit du".
Radera och tänkte inte mer på det.
Men gick till bussen, två minuter innan bussen kommer så kommer jag på att jag aldrig fick tillbaka mitt sl kort.
Skickar ett argt sms till mamma,
Kommer på bussen och frågar han som kör bussen vilken zon och hur man gör, han säger fel.
Så jag fick betala dubbla priset! TOPPEN!
Sätter mig ner och andas och kommer på spågrejen. Då var det ju bara att förlåta snubben och mamma...

Sedan så hände det något på jobbet som vi inte behöver ta upp, men i alla fall det var ju bara att förlåta dom med..
Sedan så skickar en kompis att hon inte kan ses idag så då var det bara att andas och inte bli arg.

För några minuter sedan så satt jag och vänta på två personer, den ena skulle ringa när den var klar med allt, Men det tar inte 4 timmar, men nu kan den personen ta sig!
Nu väntar jag på en liten unge som jag ska vara barnvakt till som inte heller verkar dyka upp.

Sitter helt ensam hemma en fredag kväll, det suger fan, om jag hade haft en boxningssäck så hade jag andvänt den.

Så jag är riktigt upprörd och försöker att inte säga för mycket som jag kommer ångra. Det går rätt bra, om ni fårgar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0