Blogg design

Måste få någon att hjälpa mig att göra om min blogg design, den är ju as tråkig.
Har försökt men vad fult det blir. haha 
Ingen har tid  eller så vill folk ha pengar för det.
Men hallå jag är paaank! Senast jag fick pengar var i Juli! haha
Okeej jag fick lite den här månaden men det gick till ett sl kort och boende. Blev inte ett öre kvar!
Men som tur så kommer lönen den 25! yäääy. Då blir det att shoppa!
Men jag snacka om bloggen och så kom jag in på pengar!
hahah

Om någon kan och ställer upp så vore det as snällt!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag e fett på säg bara tid, när hur :)



Klart ja kan hjälpa dig!

2010-10-11 @ 18:08:18
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0