Helgens festligheter



Lördagen var ju chill den med:)
Han blev glad för frukosten. Efter det så åkte han iväg för att fixa med bilen.
Jag tog det lugnt och fixade lite saker.

När vi var klara så åkte vi till Farsta centrum kollade lite men hann inte kolla klart för allt stängde. haha
Lagade mat, käka och tog en lång promenad med hunden.
Efter det beslutade vi för att träffa Fredrik K och Felle.

Åkte till nacka bowling, dom spela lite och sedan så åkte vi till mig och spela sällskaps spel.
Så det blev en liten par dejt.

Var jävligt mysigt men asså sällskaps spel är tyvärr inte min grej.


Söndagen så kom familjen hem.
Åkte med sötnosen runt i värmdö, handla mat och sånt.
Åkte till båten där han jobbar. Så laga han mat, Spagetti och kötfärssås. Min favorit mat! haha
Åkte hem till mig och han stanna kvar tills jag hade somnat.

Man har ju helt klart en sjukt underbar pojkvän:)

Kommentarer
Postat av: malin

sv: Bakade en cheesecake som gick hem hos hans familj. Jag kan ju min grej ;) hehe Nej vi tog det mest lungt. Han har tenta i veckan så han plugga till det medans jag gjorde matte. haha nördar :P



Men du och din hunk verkar ju ha haft det supertrevligt ju ;) Puss

2010-10-18 @ 19:25:53
URL: http://finallyfound.blogg.se/
Postat av: Jessica

vart skulle du vilja vara då da ?:)

2010-10-18 @ 23:39:30
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: ellie

låter som att du har haft en bra helg :P

2010-10-19 @ 00:02:47
URL: http://elliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0