yeah peace!

Höll på att dö. En snubbe på bussen hade försökt på kontakt med mig under halva bussresan, jag gav upp och vi små snacka. Jag gick av och  han skulle fortsätta sin resa. typ när jag nästan är utanför jobbet så åker det förbi en taxi och stannar lite längre bort på gatan. GISSA VEM SOM KLIVER AV!?!?! Han!

Hahah asså jag vet inte om det är charmigt eller obehagligt!

Det gick bra på jobbet:) Har börjat i mitten nu. Så mycket roligare än att stå och packa! Desutom så flygger tiden iväg. UNderbart!



Umgås med Elle en stund. Har städat mitt rum rent och fint, äntligen? haha

Kände att jag behövde ett lyx bad! Så jag la mig i ett bad med bubblor, exakt vad man behöver ibland!
Hårinpackning var as länge sedan, Så mitt hår känns bra nu.

Började kolla på filmen " se upp för dårarna". Slutade med att jag somna. Galet trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0