Arbete!

Okeeej.. Nu ligger det till så här.
Den 30 september slutar mitt kontrakt på Delicato att gälla.
Arbetslös!
Men, jag gillar inte men!
MEN den 1 Oktober så får jag ett nytt kontrakt till den sista! haha
Nu kommer det ett till men!
Men den här gången så börjar jag kl 5 på morgonen och slutar kl 2! Bättre tider? jaaap!
Istället att jobba som packare så ska jag vara i mitten, där jag tror man får fixa med maskinerna och fixa med krämerna:)

Får se hur det går, tydligen shit jobbigt!
Känns bra att man får fortsätta ett tag till.
Jag ska ändå inte sluta söka jobb:)

Kommentarer
Postat av: malin

Taaack !



Men det är väl liiite roligt att dom vill ha kvar dig där! Kämpa på!



ingen kryssning i helgen ? hahah ;)

2010-09-24 @ 10:42:02
URL: http://finallyfound.blogg.se/
Postat av: Medina

stackare som måste gå upp så tidigt:(

2010-09-24 @ 16:39:14
URL: http://medinastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0