No smoking

Jag är rätt stolt över min rökning.
Sluta röka på vardagar den 21 agu, fast feströkte. Ingen trodde att jag skulle klara av att feströka utan att trilla tillbaka. Men jag har inte rökt på vardagen än så länge..

Men nu så har jag bestämt att jag ska sluta feströka. Nu tror vissa på att jag inte kommer klara av det. Men får se hur det blir:) Hoppas på att jag ska bli helt rökfri.



Allt sitter i huvudet. Ibland så tänker jag att jag ska ut med hunden och ta en cigg.
Har lite jobbigt att se en framtid utan ciggen. Typ skaffa eget, sitta på balkongen och tända den där ciggen och dricka te eller när jag ser en askkopp, den där ska jag ha!
Är det ens normalt att tänka så? Men men så tänker jag...

(Bild ifrån google.se)

Kommentarer
Postat av: MADDES

Bra jobbat tjejen!!

2010-09-28 @ 22:16:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0