Min blogg

Min blogg har varit med mig sedan 23 oktober 2008.
Här har jag skrivit allt från himel till jord.
Det har fått ihop 566 inlägg.
Har inte så många besökare, men det är inte det viktiga.
Bara glad att jag har en blogg att fördriva tiden med
och för att kunna läsa det man har skrivit en gång i tiden.

Så jag har inga planer på att sluta blogga.
När bebe kommer så kanske jag inte har tid att sitta vid datorn.
Men hoppas på det:).
Jag vet inte om jag ska låsa bloggen,
så den blir privat och inte öppen.
Får ta dom besluten i framtiden när bebe kommer.

En dag i taget;).
peace!

Kommentarer
Postat av: Essiiica

joru ingen är pocetiv till att jag vill tatuera mig igen men va fan man lever ju bara 1 gång:O

2011-08-24 @ 20:41:26
URL: http://jessmems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0