Flygande bebis

Det lilla mongot och jag har varit inne i stan.
Jag hade tid hos barnmorskan för en efterkontroll. Jag är i alla fall frisk efter förlossningen:), Skönt.
Allt Ellie har gjort är att sova, sov hela natten, hela morgonen och hela förmiddagen och nu så vill hon sova mer.
Hallå ?!

Vi har köpt löss medel så nu ska dom jävlarna bort. ÄCKLIGT!
Känner att hela jag kliar. Bara inbillning, hoppas jag.

Men i all fall nu så blir det att tvinga pippi att dricka te med mig.
Ni ska se henne och Ellie just nu, det är något att skratta åt..
FLYGANDE BEBIS säger pippi och håller upp Ellie i luften. Ellie svara oooohooooh.

Kommentarer
Postat av: Josefina

Haha hon är ju så söt! Och ni är så fina tillsammans :))

2011-12-19 @ 20:48:36
Postat av: pippi

Hon är verkligen en flygande bebis :D

2011-12-20 @ 08:44:53
Postat av: Ina ~ mamma till Ellie

Josefina, visst är hon :)! haha Tack.

Pippi, kan man nästan säga.

2011-12-21 @ 08:31:06
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0