Min dag i bilder



Massor med mys med min finaste.



En timmes promenad, man får passa på när det inte regnar. haha
var jätte skönt. Ellie somnar alltid när hon ligger i vagnen. Ellie + vagnen = lugn och ro.



Våra lilla Rocky hittar alltid dom ovanligaste ställen att sova på. Så länge han är lycklig så är jag det;)

 

Har kämpat med packningen. Men det blir ju bra ändå. ;).
Alla skåpen börjar bli toma och det börjar bli fult på golvet.
Så tomt fast så stökigt.



hann även baka mammas älsklings kakor som hon fick i förtidig julklapp.
Hon blev super glad när hon öppna paketet. Min älskade mamma <3.
Blev lite bak hos mamma också. Syskona och jag gjorde pepparkakor.


Små flickorna Hols
 

Köpt ett paket till Christer idag. Rocky, Zelda och Fredrik kvar..
Vad  ska man ge dom?!?!?! Någon som någon ide?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0