Test

Magens form
Pojke: Toppig, utåtstående mage som inte syns bakifrån.
Flicka: Utbredd mage som sätter sig även på sidorna. x

Pigmentrand på magen
Pojke: Lång & tydlig rand. X
Flicka: Ingen rand.

Babyns hjärtfrekvens
Pojke: Hjärtfrekvens under 140 slag/min.
Flicka: Hjärtfrekvens över 140 slag/min. X

Mammans skönhet under graviditeten
Pojke: Bibehållen skönhet. X
Flicka: Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten.

Halsbränna
Pojke: Mycket. 
Flicka: Lite eller ingen. X

Babyn hickar
Pojke: Lite eller inte.
Flicka: Mycket. X

Babyn sparkar
Pojke: Mycket. X
Flicka: Lite mindre.

Var i magen babyn ligger
Pojke: Babyn ligger högt.
Flicka: Babyn ligger lågt. x

Blödande tandkött
Pojke: Mindre blödande.
Flicka: Mycket blödande. x

Utåtputande navel
Pojke: Senare under graviditeten.
Flicka: Tidigt i graviditeten.


Babyn sparkar på
Pojke: Höger sida. X
Flicka: Vänster sida. 

Mammans illamående
Pojke: Inte alls eller lite.
Flicka: Mycket. x

Håret på mammans ben
Pojke: Snabbt växande.
Flicka: Normalt växande. X

Mamman är sugen på
Pojke: Choklad & Lakrits.
Flicka: Frukt & Syrligt. X

Slutresultat
Pojke: 4 st
Flicka: 9 st

Det blev ju en flicka så stämde ju :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Va ju det jag sa hela tiden att det var en flicka<3

2011-12-19 @ 20:51:04
Postat av: Adela

Intressant :)

2011-12-19 @ 20:53:25
URL: http://lifeinamsterdam.se
Postat av: t

Vill du tjäna pengar på din blogg? Du kan tjäna 100 kr på varje person som kollar in i din blogg, dvs har du 10 besökare tjänar du 1000 kr.

jag är medlem & det funkar på mig! :)



Läs mer om det på min blogg!



Kram! :)

2011-12-19 @ 20:54:34
URL: http://tinahofsweden.blogg.se/
Postat av: Rossanna

Vilken fin blogg; följ mig på bloglovin så följer jag dig. Kram

2011-12-19 @ 21:11:08
URL: http://rossannas.blogg.se/
Postat av: Elina 17 år, mamma till Nellie

Haha jag hade nästan allt på pojke men de där med mycke hår på benen.. Jag trodde det växte mindre. under graviditeten behövde jag nästan aldrig raka mig mot för i vanliga fall haha :)

2012-01-24 @ 09:39:54
URL: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0