Kropp och själ

Håret



Så använder jag Elvital schampo och inpackning.
Playball har jag på håret när det är blött för det ger täthet, textur och fyllighet för en matt och naturlig finish.
C4 använder jag i hela håret innan jag plattar håret, skyddar håret mot värmen.
Hårspray Garnier inte den bästa men den funkar.

Kroppen



Duscktvål så är det Familyfresch som gäller.
Body Lotion så använder jag Clarins paris på mage och tuttar för att undvika bristningar
och på resten av kroppen så använder jag nutriskin från barnängen. (Fick några test, sjukt underbar. Så nu måste jag köpa flaskan.)
Natusan till både händer och fötter.
Rexona deo.

Ser nu att jag använder väldigt mycket rosa i badrummet. Men man köper ju det som luktar gott och som är bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0