Vecka 23+5 dagar

För varje vecka som går så ska ni få en bild och vad som händer med bebisen i magen.

Bebisen sparkar och har det bra.

 

"Nu är du 23 veckor gången. Ser du fram mot förlossningen? Om du har så mycket energi att du hoppar omkring av glädje, kan din bebis ta del av det eftersom både hörsel och balanssinne är välutvecklade nu. Dessutom kan den blinka. När du nått vecka 24 är din bebis såpass utvecklad att den har en överlevnadschans om den skulle födas för tidigt. För varje vecka som går kommer din bebis att mogna mer och mer och bli bättre rustad att möta världen utanför din kropp."
Från baby center.com

Jag ser inte fram i mot förlossningen! Är livrädd...

Kommentarer
Postat av: Gullstrand

Åh va fin bild ;)

2011-07-02 @ 17:35:10
Postat av: Joe

Shit, herregud vad sjukt, här har man inte sett dej på flera år och inte har vi kontakten heller direkt.

Men så dyker din blogg upp helt random på internet och jag ser dej som gravid! ;O



Jävlar, tiden går fort.

Men grattis hörrö!



Om du nu kommer ihåg vem jag är, Mvh Joe.

2011-09-15 @ 21:32:02
Postat av: Ina

Hahah fan vad coolt ;)

Klart jag minns det.

Tack så mycket.

2011-09-16 @ 19:05:03
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0