Mys söndag

Idag så blev det tvättning, var fan på tiden. hahaha
Små städat lite och såklart har jag sovit...

Efter ett tag så kom johan och det blev lite käk.
Så bestämde vi oss att åka för att bada. Riktigt skönt ju.

När vi var klara så åkte vi hem och grilla:) underbart gott vart det.
Nu så sitter killarna plus två till och dricker whisky och snackar shit.



Ni jag är fan handikapp..
Jag vet fan inte hur man överför bilderna ifrån min iPhone till datorn.
Om det är någon som vet.
HJÄÄÄLP!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Koppla in iPhonen till datorn så sparar datorn bilderna automatiskt! Min gör det iaf :-)

2011-06-13 @ 01:06:11
Postat av: Anonym

Min gör tyvärr inte det :(

2011-06-13 @ 07:57:11
URL: http://inay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm konstigt.. Är inte Fredrik teknisk då? :P

2011-06-15 @ 09:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0