Prickar

Ska väl förklara vad jag menar med prickar

Så jag väljer att äta godis en dag i vecka, godisätardagen.

Jag tror om man väljer att sluta äta godis helt så kommer suget bli större och vilket kommer sluta i att man frossar i sig allt man hittar efter ett tag.
Om man har en dag som man får äta godis så blir suget inte lika starkt. Eller?


OM jag väljer att äta något onyttigt så får jag en prick. Varje prick jag får måste jag göra 10 situps.
Lyckas jag få 5 prickar så ska jag få ett stort straff (inte kommit på vad än). Såklart så får man ingen prick på godisdagen.

Tror ni jag klara det???

Kommentarer
Postat av: Jossan

bra idé, kanske får ta efter det där.. har också svårt att sluta käka socker. det är ju så gott :/

2011-11-24 @ 12:47:33
Postat av: Ina

Det är värt ett försök i all fall:)

Det är ju det, tyvärr!

2011-11-24 @ 22:55:35
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0