Shit app

Vad surt ju.. Anledningen till att jag skaffa en iphone från första början var att jag skulle kunna blogga genom mobilen. När jag fick mobilen insåg jag ganska snabbt att det inte fanns någon app eller något.

När det äntligen kommer en app så funkar den inte för mig. Besviken som fan.

Nu så har jag provat alla möjliga sätt att få appen att funka. Äntligen så funkar det. Enda problemet är att jag inte kan lägga ut några bilder, bara skriva.
Det här suger ju!!

Så vad för fel gör jag?!?!


Kommentarer
Postat av: Josefina

det är inte du som gör fel, det är appen det är fel på! den funkar inte för mig heller, eller för någon annan, så vi får hoppas att de fixar skiten :/

2011-11-12 @ 09:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0