Bebis tjat på bloggen

Min kropp håller på att förbreda sig inför bebisen ankomst och det känns nästan som mensvärk, fast ibland värre.
Allt jag tänker på är bebisen.
Går i tankarna bebis något, bebisen något.
Men det hör väl till så därför kommer det nog bli rätt mycket bebis tjat. haha

Var i Globen med mamma idag. Hon är lite tuff så hon har köpt en body och byxor till en tjej och body och byxor till en kille. Ibland så önskar man att man tog reda på vad det är för kön så man vet vad man kan köpa. Finns så mycket söta kläder!



Som den här overollen blev jag lite smått förälskad i, inget jag köpte och kommer förmodligen inte köpa den. Kanske tar och köper mössan istället
(ingen bild på).


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, var det där en fin pik till farmor om vad vi ska köpa nästa gång? Kram kram

2011-10-09 @ 16:38:19
Postat av: Cissi

Haha, var det där en fin pik till farmor om vad vi ska köpa nästa gång? Kram kram

2011-10-09 @ 16:40:29
Postat av: Cissi

Jaha, det här går ju bra. Kan ju kommentera två gånger då :-)

2011-10-09 @ 16:41:45
Postat av: Ina

Haha verkligen inte en pik:)!!

Fredrik tyckte ändå inte om den och så har vi en överroll.

Men söt var den:)

2011-10-09 @ 18:44:40
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0