Jag bara älskar julen!

Jag vill julbaka

Pepparkaksmuffins
Mjukapepparkakor
Saffranskakor
Lussekatter
Knapperkakor!!!

Med julmust och julmusik.


Så kanske borde följa min jullust och baka i veckan om ingen bebis behagar att komma.

Kanske borde passa på att sno mammas recept på mjukapepparkakor mendans hon är på jobbet. Världens godaste recept. Utan att överdriva så dör man lite lätt när man får äta en bit;)!

Önskar bara att vi hade en stor frys så man kunde äta det till julen.
Någon som ha plats i frysen??;)
Blinkblink


Kommentarer
Postat av: Josefina

Åh den vill jag smaka! Såååå gott! (tycker förresten att det är dags för bebisen att bestämma sig för att komma ut nu ;) vi är så nyfikna på vad det blir för en liten krabat!)

2011-10-24 @ 16:10:34
Postat av: Ina

Då fixar vi en bit till dig;).

Det tycker jag med, men h*n tycker inte som oss. envisa shitunge redan nu<3.

haha

2011-10-24 @ 16:25:55
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0