Svar på frågor om bebisen, del 2

- Vad gör du om Fredrik är på jobbet och allt sätts igång?
Den har jag ingen bra svar på...
Får väl hålla tummarna att han inte är på jobbet.
Ne men får väl börja med att ringa bb och se vad dom säger, sen efter det får jag ringa Fredrik och säga att det är dax.
Under tiden så får jag väl försöka fördriva tiden med att sova, andas och ringa runt och se om någon kan köra till bb om inte Fredrik hinner. Eller så ringer jag runt för att tvinga någon komma över med en fett pizza och cola;).
Men i värsta fall så blir det taxi, allt beror på ju på liksom.
Trodligen så är jag hos mamma. När Fredrik jobbar så är jag hos mamma. Vill inte vara ensam.

- Har ni tänkt ut några namn?
Om det är en kille så blir det nog Kevin Bo Hols.
Om det blir en tjej så Ellie eller Molly Cecilia Hols.
Men sånt kan ju ändras rätt snabbt.

- Varför bara ditt efternamn ?
Andersson-Hols eller Hols-Andersson. Blir så mycket namn och jobbigt för hos alla.
Efter mycket om och men så blev det mitt. Vilket jag är mycket tacksam för. Älskar mitt efternamn.

- Hur fick du veta att du var gravid?
Ganska enkelt fick aldrig min mens. Gjorde två test och båda vissade att jag inte var gravid. Tänkte vad fan är det för fel på mig så gick till ugndomsmottagningen, där fick jag göra ett test och då vissade det att jag var gravid.
Man räknade ut att jag blev gravid den 20 Jan dom gissar på att ägglossningen var då. Bara några dagar innan så hade jag flyttat hem till honom.

Ska ni döpa lillen?
Jag är troende och Fredrik är inte det.
Han anser att det är tradition att döpa sina barn.
Så det blir att vi döper våran lilla älskling i en fin kyrka någonstans.


Kommentarer
Postat av: Josefina

Ellie var fint! Kevin också :-)

2011-09-19 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0