Suck...


I natt drömde jag om att jag gick barnmorskan och hon säger att jag måste till bb för att sätta igång förlossningen på grund av att det är fel på något. Ringer Fredrik som är på jobbet och han kan inte komma fören om 4 timmar så jag får åka in själv och så sätter dom igång förlossningen. Jag kände mig rädd och ensam.
Men som tur är så vaknar jag upp och inser att det är en dröm.:)

Så går upp fixar mig och åker in till barnmorskan som planerat.
Allt ser ut att vara bra med bebisen, följer sin kurva.
Men jag har fått lite för högt blodtryck.
Inget farligt som tur är, så behöver inte sätta igång förlossningen.
Men fått en till tid nästa måndag för att hålla koll på blodtrycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0