Svar på frågor om bebisen, del 3

- Vad är det jobbigaste med hela graviditeten?

Den eviga väntan på att lillen ska komma.
40 veckor känns som en evighet när man går runt och räknar hur många veckor det är kvar..
Så är det lite jobbigt att inte veta när lillen bestämmer sig för att komma ut.

- Hur blir det med ditt bloggande när bebisen kommer?

Fredrik o jag har pratat lite om det där.
Han tycker att det är okej att jag bloggar om bebisen och om våra liv.
Men inga bilder på facebook, han är ganska trött på facebook.
Så om man har tid och lust att blogga så antar jag att gör det.

- Du skrev tidigare i din blogg om att du skulle gå ner i vikt efter ankomsten.
Hur ska du få tid och ork med det??


Tid är nog inget problem, hundarna måste ut och gå ändå.
Fredrik är hemma tre månader i vinter och annars så jobbar han 7 dagar och är ledig 7 dagar.
Pappa och bebis tid, tror jag inte dom dör av om det är så;)!
Men jag gillar att gå och springa så jag kommer gå promenader med hundarna och vagn.
Korta och långsamma.
Ju mer kroppen orkar så får man utöka genom att gå snabbare och längre.
(bra med barnvagn med extra vikt).
Så finns det massor av bra övningar som man kan göra hemma.
Men som sagt man vet aldrig hur mycket man orkar när man har en bebis att ta hand om.
Man kan ju hoppas;)!

- Mycket liv i magen nu?

Oh ja! Magen brukar dansa, en spark där och en spark här.
Ser ganska kul ut.
Så brukar bebisen hicka, så gulligt.

Besök på bb när lillen har kommit?

Tror vi bara vill att våra föräldrar ska komma på besök.

Okej, efter bb?

Antar jag att våra syskon ska träffa den lillesaken.
Därefter alla nära och kära när man har "landat".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0