Uttråkad

Rocky ligger och sover här brevid mig, mys.
Zelda den svikaren sover med Fredrik som också sover... Gissa om jag tycker dom alla är trååååkiga. Rocky har pipit och pipit nästan hela natten. Han har inte riktigt vetat vart han skulle ta vägen. Till slut så lyckades han hitta en mysig sovplats och somna. Gissa vem som börjar snarka shit högt, FREDRIK! Slår till honom och han vänder sig om och fortsätter. Den ....! haha Till slut så lyckades jag somna och vakna någon timme senare för att gå på toa, Rocky vaknar upp och börja pippa. Jippi
Men känner mig ganska pigg, just nu i alla fall:)

Funderar på om jag ska leta efter Oboy. Varm oboy med fralla, gott! Men helst av allt så vill jag ha voffler, kanske lyckas få det till middag idag:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0