mot ljusare tider

Lille skrutten är forfarande dålig i magen. Men ingen feber och hon spyr inte längre men fortfarande så är det super lös diarre. Som tur är så är hon hur glad som helst och nu börjar hon bli piggare. Det är olidligt att sitta hemme med henne eftersom både hon och jag blir extremt uttråkade. Som tur är så smittar inte Ellie. Så vi fick möjlighet att fira påsk med Fredriks familj, tur var väl det.  



Jag hoppas att ni förstår att det är lite svårt att blogga så mycket som jag vill göra.
Dom sekunderna jag har haft över har gått åt att starta tvättmaskinen, hänga och vika tvätt.
Förrevigt tacksam att jag har en tvättmaskin hemma i badrummet. Tvättmaskinen har varit igång hela dagarna.



Men nu går vi mot ljusre tider och förhoppningsvis så kan vi åter gå till våra liv och fixa till dopet.
Framför allt bloggen, ska fixa ny design nu (måste flörta lite med tant Mailn).
På tisdag kommer Fredrik hem och tro mig han kommer få ta VARENDA bajsblöja och under tiden han byter blöja så ska jag njuta;). mohaha.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen för att sova.
God natt ! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en mycket bra plan att låta honom byta alla blöjor ^^ Det bästa är att se på när nån annan arbetar, eller hur var det? ;)

2012-04-09 @ 20:51:46
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Vad fina ni är, mor och dotter :)

Sv: tack så mkt, fast bilden är tagen i höstas ^^ älskar den bilden!

Kram

2012-04-10 @ 10:01:53
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0