Stor handla

Jag älskar att stor handla, tycker det är as kul.
Dock är Fredrik inte lika road av det. Ellie är nöjd så länge hon får vara med.
Men nu är frysen och kylen full igen. Plus så har vi handlat in det sista till dopet.
Plus så har vi små kollat efter ute möbler. Jag vet exakt vad jag vill ha där ute.
Det enda negativa är att det är skit dyrt, så man vill ju inte köpa något skit som går sönder efter ett år.
Men vi kom hem med plastgräsmatta i allfall. Tycker det är hur charmigt som helst att ha gräs på balkongen. Det lilla extra ;).



På fredag ska jag försöka lura ut mina kära älsklingar till Nacka Forum och sickla.
Ellie är inte alls svår övertalad. Hon är hur go och glad så länge hon får vara med mig. haha 
Fredrik är den som man måste flörta lite med;).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0