Ready or not, here we come


Mitt hjärta smällter när du ler.


Varit en mysig dag med mitt lilla hjärtegull.
Startar alltid dagen med morgonmys i sängen. Dagens bästa tidpunkt.

Nee vet ni vad? Istället för att jag ska sitta här och skriva vad vi gör om dagarna.
Så kan jag istället ta en dag i veckan där jag lägger ut bilder på det vi gör, morgon till kväll.
Tycker det är lite drygt att sitta och skriva allt vi gör här på bloggen.
Till folk som vill veta vad vi gör om dagarna så går det att ringa ;).

Men vet ni vad? Nästa vecka kommer det var fult upp för mig och Ellie. (hoppas jag)
 Vi har nästan låst in oss själva och bara varit vi. På grund av sjukdom, det förklarar varför vi har kollat på så mycket på tv. Men nu är vi friska och redo att hitta på saker och träffa människor igen. Det är en saker i veckan som vi ska göra som jag inte ser fram imot. Jag vet inte riktigt varför men jag känner mig extremt obekväm. Men jag tänkte ge det en chans till. Så får vi se om vi fortsätter att gå.  

Allså om jag skulle var tvungen att sitta inne en dag till hade jag förmodligen blivit galen, säkert Ellie också.
Nu är vi fria igen, tur är väl det:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0