härligheter

 
Lördagen har bjudit på 1-års kallas för söta Alizia. Kom vid 12 för att göra hennes tårtor.
Ellie och Alizia lekte och dansa för fullt under tiden vi höll på i köket.
Vid tre tog vi tåget hem till mamma. Men vi hoppa av i Farstsa Centrum och träffa Jessica.
Jag var tvungen att gå in till H&M då dom i Globen inte hade tagit bort larmet, idioter....
Lite smått nojig var jag för Ellie hade hittat kvittot. Ja ni kan gissa hur helt det var.
Men tjejern i kassan skratta åt mig när jag tog fram det lilla som fanns kvar pappersbiten och berätta att lill-tjejen hade ätit upp halva kvittot och hon bad om ursäkt och tog bort larmet.
Jag hittade inget mer. Glömde helt bort att jag skulle köpa pärlor och ett band.
Drygt, får nog hoppa av i stan och köpa det.
Funderar även på att köpa färg och tavla så vi kan göra en tavla av min, Fredrik, Ellie handavtryck och Zelda och Rocky tassavtryck. Ha en text i still med " välkommen hem till oss" eller något. Beror på vart vi sätter upp tavlan.
Mer pärlor är för att jag vill göra en till med hörlurarna och göra glas skydd som man har på borden.
(i fall Fredrik får tid att göra om bordet eller om vi köper ett nytt).
Band är för att göra en napphållare, köpte en på båten med den är helt borta.
 
Sedan kom vi hem till mamma, tog hundarna och gick till lekplatsen.
Både bebis och hundar fick leka av sig, under tiden hade jag och Jessica tjejsnack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0