Min pussgurka

 
Ni är väldigt dåliga på att kommentera här i bloggen, ganska tråkigt.
Fast jag ska ju inte säga något är också väldigt dålig på att kommentera andras bloggar.
Nu ska det bli skärpning.
 
Vi kom aldrig iväg hem idag, Lika skönt det:)
Var i Globen idag, Ellie fick vandra runt bland leksakerna i leksaks affären.
Det var en leksak som hon vart förtrollad av,  just den leksaken står nu högst på henes önskelista.
Även jag hittade ett par skor, som också hamna på min önskelista.
Men det blir att köpa dom när föräldrarpengarna kommer.
Annars idag har vi bara varit och mysigt hur mycket som helst.
Vädret var inte på vår sida, som vanligt då. Spöregna..
 
Men imorgon kommer Fredik nog och hämtar oss.
Förhoppningsviss så kanske vi kan stanna en snabbis i Nacka Forum, Briska och mataffären.
Vill pyssla och så behöver jag nog baka bullar, ifall det är någon som kommer på fika nästa måndag.
Behöver även köpa en skrivbok som jag kan använda till eng kursen.
by the way som jag inte ser fram i mot längre. Lite smått ångest.

Kommentarer
Postat av: malin

men kan hon sluta va så sööt :p busunge!!
När det gäller fika så tänkte ja höra om ja kunde kika förbi på söndagen innan och fira lite istället eftersom de e lite knepigt att ses när ja jobbar :p buhu

Svar: Det tycker jag med men hon vägrar lyssna;)Bjuder mer än gärna på fika, men inget firande va?;)
Jag förstår det! Men hur trivs du på det nya stället ??
Ina

2012-08-12 @ 21:06:19
URL: http://finallyfound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0