snyft, redan höst

Min frånvaro här i bloggen beror på att Ellie är sjuk.
Feber, hon ligger på 39,1 och så har hon hosta och rinnande näsa.
 
Välkommen hösten, eller inte!
 
 
Varit lite smått kaos här hemma. Jag har inte fått mycket gjort eller mycket sömn.
Hon har sovit på mig, vägrat lämna min famn.
Att sitta i vagnen var för långt bort. bara skrek och skrek.
Var tvungen att höra av mig till familjen Ö.
Som var super snälla och tog Rocky.
Stort tack! Om det inte hade regnat hade jag kunnit burit henne och gått ut.
 
Jävla regn, jävla höst.
 
Idag har det gått bättre,  kunnat gå promenader, handlat, städat och laga mat.
Hon har varit med nöjd att leka med sitt, men det har varit stunder.
Fortfarande extremt mammig. Fast hon vart överlycklig att träffa sin pappa, som kom hem idag.
 
Imorgon har jag skolan, hoppas det går bra.
Fortfarande lite läskigt att gå ditt. Kommer nog bara stanna någon timme.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0