13 månader

 
Kommer galet sent. Men bättre sent än aldrig.
 
Hon väger: 10,3 kilo
Hennes längd: 76,3 cm
förklarar en hel del, hon når allt och river ner det.
 
Utvecklingen 
Händer nya saker hela tiden. Hon lär sig det ena efter det andra. 
Jag hinner inte med.
Men just den här månaden har varit mycket utveckling på det hon har lärt sig. 
Kissa i pottan, om man hinner sätta henne där innan hon kissar
Jag kan just nu inte komma på något mer hon inte kunde göra för en månad sedan.
 
 
Hon förstår vad man säger till henne.
Nya ordet är där och ett tack kan dyka upp om hon får något gott. 
Sagt en menning. titta, titta, titta mamma. 
 
 
Nu till maten, hon får äta exakt allt.
Men vi är fortfarande försiktiga när det gäller salt. 
Stort nej till sötsaker fortfarande. 
Inga allergier än så länge.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Sv: ja det tror jag med, dom är ju inte så så länge:)

Aa mindre än 3 månader, så hoppas tiden går fort nu!
Nä verkligen inte.. Hon gissade de på rul men var inte alls säker så kan lika gärna titta ut en kille. Men jag tror att det är en tjej, har till och med köpt två rosa bodys.. Så blir de en kille hoppas jag har passar i rosa :)

Yes en donkey har vi, jätte skönt, lite stor vid handtaget bara, men man är väll bara van vid mindre vagnar. Den är nog ultimat som duo, längtar tills jag får sätta på liggdelen :):)

Svar: ååh vad mysigt, dom säger att det är svårare att ta reda på könet om det är en tjej.Så snart kommer hon.
Men annars är du nöjd med vagnen ??
Ina

2012-12-11 @ 22:19:26
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0