En dålig start men ett bra slut

 
Lång dag, känns som den aldrig vill ta slut.
Hormoner och feber är ingen bra blandning.
Fredrik har knapt kunnat säga ett ord utan att tårarna har kommit.
Mest av dagen har jag spenderat tiden i sovrummet.
Lekt med Ellie en stund.
 
Mot eftermiddafen börja jag må bättre och vi åkte till Mölnvik.
Apoteket, siba och mataffärn.
Nu kan vi säga att allt inför utomlandsresan är inköpt.
Hoppas jag.
 
Ska få Ellie att somna (känns som hon aldrig kommer ge upp)
sen kommer det bli skräck film med te och grädde med hallon.
Jag kommer dö av hjärtattack, är för feg och jag lyckas alltid leva in i filmerna.
Fredrik tycker det är lika kul varje gång...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0