en vart fyra

 
Att jag skulle få bli två barnsmamma vid 22 års ålder.
Det trodde jag aldrig, inte ens att jag skulle bli mamma.
Mina tankar, mitt liv hade en annan riktning.
Att sitta i shorts med tända ljus och kolla på en skit film en lördags kväll
var något jag aldrig någon sin skulle ha gjort innan.
Men nu sitter jag här njuter av att känna lilleman sparka, att höra lillflickan snarka och myser med hundarna i soffan. Enda som faktiskt saknas är Fredrik, som är på annat håll som vanligt på lördag.
 
Jag är lycklig lottad som har mina små. Ett barn, ett till barn på g och mina små troll till hundar.
Har min mamma+syskon som alltid räcker en hjälpande hand.
Jag känner mig trygg i min mammaroll, älskar att vara här.
Tack vore er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0