Julklapparna

 
Även jag fick julklappar, det måste inbära att jag har varit snäll i år.
Jag fick smink - Mascara, fast eyeliner, smink remover och foundation.
Parfym, dag och natt kräm. Fick även smink väska och necessär.
Pengar och en fin massa choklad.
Fredrik och jag fick ett kakfat tillsammans.
 
 
Lilleman fick även lite julklappar. Kläder från mina favorit märken. 
(älskling och newbie).
 
 
En massa kläder fick lila Ellie, nu kommer det vara svårt att välja kläder till henne.
Som tur är så var många av kläderna är i storlek 86, så hon kommer kunna ha dom länge.
 
 
Bad- uv kläder, solhatt och badskor, plask och lek i Gustavsbergbadet, badleksak och ett tandborstkit
 
 
Leksaker, dockvagn+tillbehör, docka, gosedjur, cd-spelare, böcker, pussel, Nalle puh film, leksaks låda, stol, väskor och en boll. Som inte är med på bilden...
Ellie blir tokig om jag rör bollen inte kastar ivägen den till henne. Därför ingen bild på.
 
Även hundarna fick lite julklappar, såklart.
Många hundben, mycket hundgodis och en hundkorg.
Jag har noll koll på vad Fredrik fick, förlåt.
Men det jag vet är att vi alla är tacksamma och lyckliga över allt vi har fått.
 
Tack alla för en underbar dag och tack för alla julklappar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0