liten blev stor

 
Från 50 till 80 i storleken...
Svårt att tänka mig att Ellie verkligen var så liten.
För ett år sedan, var ju inte ens länge sen.
 
Favoriter märket från Newbie och Lundmyra of sweden.
Hade (har?) mycket köns neutrala kläder. 
Som jag köpte till Ellie när hon låg i magen som nu kan användas till lilleman också.
 

Nu har jag en del kläder till honom men i många olika storlekar.
Ska gå igenom allt lite senare då skåpen är om målade och det finns hyllplan.
Tyvärr är garderoberna väldigt fulla och vi får inte byta ut dom eftersom dom tillhör lägenheten.
Plats i förrådet får dom inte heller...
Men ingen har sagt att vi inte får måla om och byta handtag.
Så förhoppningsvis så kommer dom se ut som nya när det är klart.
 
Även listerna i lägenheten ska bytas färg från brunt till vitt.
Efter utomalnds resan.
Ganska mycket i den här lägenheten har Fredrik fått gjort själv, ändå hyr vi bara lägenheten. 
Från att se ut som kom och hjälp mig till att se ut som ett riktigt fräscht hem.
När vi flyttar kommer nästa hyresperson i allfall vara glad över det.

Jag är jävligt nöjd över lägenheten, min man, våra hundar och barn.
 
Oj vart ju ett blandat blogg inlägg nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0