Strömavbrott

 
Att vara vaken en hel natt är ju inte det roligaste, sliten blir man.
Under natten låg hon på 39,5 med alvedon, när jag kolla vid klockan 6 så var den 38.8.
Sedan under dagen gick den bara mer och mer ner, utan hjälp av alvedon.
Till frukost, eller ja under dagen också.
Fick hon välja vad hon ville dricka. Mjölk, saft eller vatten.
Tro det eller ej hon valde mjölken.
Saften var inte så jätte gott
 
Strömavbrott hela tiden under dagen, kommer och går.
Roligt att stå och färga ögonfransarna, kollsvart.
Om man har börjat så kan man ju inte avsluta mitt i.
Ja till slut vart jag klar och det vart bra.
Vi alla var vakna till klockan 11 och sen gav vi alla upp och däcka i sängen.
Sov till kvart över två. Då vart det lunch.
Ellie var så pass pigg att hon börja leka med sina leksaker och var as nöjd med livet,
fortfarande lite trött.
 
En vända till affären i snöstormen. Köpte lite gottis.
Planen var ju att göra lite julgodis och mysa framför en film.
Ja jag hann göra chokladpuffar, sekunden då jag hade två kvar att göra.
Dog strömen och Fredrik hann ladda ner filmen. Hahaha
 
Vår kväll vart att mysa och vi spela kort efter att Ellie somna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0