Sy din egna värmekudde

Sy i vanligt bomullstyg en önskad form på värmekudden.
Jag tycker det är skönast med en avlång form för att man kan lägga den runt magen!
 Sy bomullstyget räta mot räta och lämna en lite öppning. Vänd den sedan rätt. Nu ska man hälla i vetet. Använde helt vete eller matvete eller varför inte köra på båda?
Vad du än väljer så fungera det jättebra! Så det är bara att välja!
 Häll i vetet och sy ihop påsen.
Efter det sy ett fodral (detta är bra för att man kan ta av och tvätta det).  
Sy det med en öppning på ena sidan, så som ett örngott!
 
 
Jag skulle ha sytt mig en egen vetekudde om det inte vore så att jag fick en super bra.
Kanske ska ta och göra det endå ??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0