Varning för Nalle puh snack

Varför ska Nalle puh vara så förbaskat söt och varför finns det så mycket som jag vill köpa?
Jag måste nog sluta kolla runt på nätbutiker. Men roligt är det.
Dock funderar jag på att köpa settet med nalle puh.
Eftersom jag avskyr spjällskyddet vi har, helt värdelöst.
Sängkläder behöver vi mer av, två stycken har vi hemma.
Funkar hur bra som helst nu med ett hjärtegull.
Helst ska dom ha två varsin, ifall olyckan är och knackar på.
Nej inget vi ska köpa på ett bra tag, iallfall.
Redan blivit kaos med beställningen som jag beställde igår.
Så klart kommer dom kanske skicka ut beställningen när vi är utomlands,
eftersom allt inte fanns på lagret. Posten har väl inte kvar grejerna så länge va?
Ska se om dom kan vänta några dagar med att skicka beställningen,
eller så får min lillebror hämta ut sakerna, om posten tillåter det.
 
Till alla er som också älskar Nalle puh och hans vänner så hittar ni massor på
Ellos
Allt det här hitta jag där.
 
 
En fleecefilt, Badcape, Spjälskydd och Påslakanset med Nalle puh och hans vänner
Nalle puh badlakan
 
Nalle puh med ett bord och två stolar
 
Kolla på ett klipp på youtube med nalle puh på bussen på vägen hem.
Då sa Ellie *Nass där* på Nasse.
Favoriten eller bara hjärntvättad..
Det kan man undra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0