alla <3 dag

Visste ni att imorgon ska jag och Fredrik iväg utan Ellie och hundar, hela dagen.
Jag har inte varit ifrån Ellie i max tre timmar. Så det känns tufft men det kommer bli super mysigt.
Det kommer bli bio och förmodligen middag, vad mer vi ska göra har vi ingen aning om.
Beror väl på hur mycket tid och ork vi har. Framför allt hur länge jag klara av att vara ifrån Ellie och Ellie ifrån mig. hahaha ne men det kommer säkert gå så bra och om det inte skulle gå bra så skulle vi bara vara ett samtal bort.
Har pumpat ut mjölk så hon borde klara sig. Fast jag har ingen aning om hur mycket hon äter men om det inte räcker så får hon mjölkersättning.  

Cicci ska vara barnvakt och hundvakt. Kanske Kenta också?
Gissar också på att Inger och Erika (Fredrik mormor och syster) kommer att träffa Ellie imorgon.
Tror inte att Cicci kommer få vara ensam med Ellie även om hon vill det.

Om det går bra att lämna bort Ellie så kanske jag ska ut den 24.
Då var det exakt ett år sedan jag drack sist.

Förresten så är det jätte dygt att sita och pumpa ut mjölk.
Inget man vill gör
Borde ta och börja pumpa ut lite mjölk och frysa in det.
Om jag ska ut och dricka nästa helg.

Min alla hjärtans dag kommer blir super mysig med bara Fredrik, min stora kärlek:')

Kommentarer
Postat av: Cissi

Näe, det blir nog fullt hus här. Jag längtar!!

2012-02-13 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0