Naturhistoriska riksmuseet

Idag så åkte vi till Naturhistoriska riksmuseet med Tina, Conny och deras barn.
Jag har aldrig varit där så jag tyckte det var kul. Man lär sig ganska mycket.
Tina frågade varför man inte gör det här oftare och jag kunde inte svara på det. 
Om hade fråga för typ ett år sen hade jag förmodligen sagt, trååååkigt.
Men det är det ju inte.



Nu har jag plockat undan och skurit sallad för vi ska bjuda dom på middag.
Lite smått sugen på en öl, så kanske blir ett halv glas till maten.
Eftersom alkholen inte går ut i bröstmjölken så behöver jag inte pumpa ut och inte må dåligt över att ta ett glas.

Dom kommer väl snart och Ellie leker med sin hand så jag passa på att skriva det här inlägget.
Ha en bra kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0